mandag den 1. april 2013

Drivhuset gøres rent

Der er stadig sne i haven hist og pist, men i dag skinnede solen og der var ligesom forår i luften. Derfor, og jeg havde netop tid i dag, skulle drivhuset gøres klar. Lige pludselig skal det jo bruges, og det er dejligt, når det er gjort. Ikke det mest interessante arbejde, men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Hvad bruger I til at gøre drivhuset rent med? Jeg bruger brun sæbe, men synes, at huset efterfølgende er noget stribet, selvom jeg skyller efter med masser at rent vand.





2 kommentarer:

  1. Det medfører en del rod, men hvor er det herligt når jobbet er gjort! Så kan man rigtig pudse glorien og sætte sig op til den kommende skønne sæson i glashuset. ;o)

    Jeg bruger også brun sæbe, fordi det er billigt og fordi det tager det kravl og kryb der kan gemme sig i sprækkerne. Jeg tilsætter dog også en skvat sprit, uden helt at vide hvorfor... ;o)

    SvarSlet
  2. Nice post, things explained in details. Thank You.

    SvarSlet